Een eerste beknopt reisverslag - Reisverslag uit Agra, India van Alexander Heynen - WaarBenJij.nu Een eerste beknopt reisverslag - Reisverslag uit Agra, India van Alexander Heynen - WaarBenJij.nu

Een eerste beknopt reisverslag

Door: Rolf

Blijf op de hoogte en volg Alexander

10 Juli 2005 | India, Agra

Kort en bondig (Rolf heeft het warm). Momenteel zitten we in Agra waar wij morgen de Taj Mahal gaan Heynificeren. Vandaag zijn we vanuit Delhi met de bus hiernaartoe gereden (wat een schrale 5 uur zweten was, maar het scheelt dat we niet alleen zaten...). Na een zeer mooi verblijf in Delhi bij onze oude buurman Hans. Daar hebben we al mooie dingen mogen aanschouwen, zoals the Qutb Minar en the red fort (Foto's volgen later want het internet is niet op zn snelst. maandag vertrekken we, ditmaal met de trein, naar Varanasi waar we enkele dagen gaan crashen. Het laatste bastion wat wij gaan bezoeken voordat we naar Nepal vertrekken. 20 uur buszitten is voor ons nu 'peanuts'.
PS Dit bericht is vooral voor alle mensen die ons adres nog niet hadden.

• 10 Juli 2005 - 16:42

Kokkie:

Welke apaat heeft dit bericht geschreven. Jullie nemen toch wel jullie medicijnen he?

• 10 Juli 2005 - 16:48

Peppie:

... sprakeloos wat een machtig commentaar!!!

• 10 Juli 2005 - 17:42

Pipo De Clown & MamaLou:

Zo te zien en te horen is het fantastisch en hebben jullie het geweldig naar je zin. Ga zo door.

• 10 Juli 2005 - 17:52

Sjoukje(pbr):

leuk dat je ook aan mij dacht , ik wacht vol genoegen de rest van je reisverslag af, en ik wens je een hele goed , en vooral te gekke tijd toe , daar in t india.
    lieve groetjes uit nederland.

• 10 Juli 2005 - 19:15

Jose:

leuk om jullie reis zo te kunnen volgen ben benieuwd naar foto's veel plezier en let goed op elkaar

• 10 Juli 2005 - 19:56

Bram(iozo):

Leuk om van jullie te horen !

Hoe gaan jullie eigenlijk Noord-Korea binnenkomen ? Dacht dat je alleen onder voorwaarden als journalist het in mocht komen ?

• 10 Juli 2005 - 23:13

Samir:

super leuk jongens... veel plezier en azie is echt geweldig...

• 11 Juli 2005 - 14:43

René:

Ziet er goed uit, kijk al uit naar de foto's van de gebroeders H..

• 11 Juli 2005 - 15:47

Jorritski:

Neefkes,
    Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. Nog even en dan vlieg ik over jullie heen richting het oosten e ga daar Azie verder Heijnificeren! Veel plezier samen en we houden contact! Hamassel, Jullie oudere/verstandige en knappe neef!

• 11 Juli 2005 - 15:56

Roy:

Broeders!
    Een beetje voorzichtig met die Indiase vrouwtjes want voor je het weet loop je met een stip op je lul...

• 11 Juli 2005 - 16:07

OOM Ton:

Opmerking aan mijn globetrottende neven: Volgens mij gebruiken een aantal idioten jullie Site om de grootste onzin uit te kramen. Langzaam maar zeker wordt dagelijks deze reactie-pagina gevuld met onzinnige zooi. Of zitten jullie daarop te wachten ?
    Veel groeten van jullie OOM Ton.

• 12 Juli 2005 - 20:27

Sylvia:

Zo te horen gaat het jullie goed en verloopt tot nu toe alles naar wens. En Sander hoezo heeft Rolf het warm??? Was jij niet die......oké geintje, ik zal je niet plagen. Veel plezier en tot hoors. Dikke kus voor beide. Jullie zus(je)

• 12 Juli 2005 - 20:32

Sylvia:

Sander, en tegelijkertijd geldt dit ook voor Tessa, de Sim-kaart is goed aangekomen. Dan weten jullie dit en kan Tessa gerust gaan slapen ;)
    Ik las Tessa haar berichtje vandaar dat ik het hier maar even opschrijf. Groetjes allemaal.

• 14 Juli 2005 - 15:21

Nynke:

Bedankt voor jullie gezelligheid als reisgenootjes! Morgen op weg naar Kathmandu waar we heerlijke ananas-cocktails gaan drinken!

• 14 Juli 2005 - 15:24

Suzan:

Beetje raar om een boodschap naar jullie te schrijven terwijl jullie naast me zitten, maar erg gezellig dat we jullie zijn tegengekomen! Wordt vast weer een heleboel leuke weetjes uitwisselen morgen in de bus!

Alexander

Het dagboek omvat de volgende reizen: Midden Oosten 2004 (6 weken): Egypte - Jordanie - Syrie - Libanon - Turkije Azie 2005 (3 maanden): India - Nepal - Tibet - China - Vietnam - Cambodja - Thailand - Hong Kong Afrika 2006 (2 maanden): Tanzania - Kenya - Oeganda - Rwanda - Ethiopie - Somalie Zuid Amerika 2006 (5 maanden) Peru - Bolivia - Chile - Argentinie - Uruguay - Brazilie - Paraguay Motorreis Afrika 2007 (5 maanden): Nederland - Belgie - Frankrijk - Spanje - Marokko - Westelijke Sahara - Mauritanie - Senegal - Gambia - Sierra Leone - Mali - Niger - Nigeria - Kameroen - Oeganda - Kenya - Tanzania - Zambia - Zimbabwe - Botswana - Zuid Afrika Turkmenistan 2009 NIET: Verenigde Staten 2008 (1 maand): Californie - Arizona - Utah - Nevada Zuid Amerika 2008 (1,5 maand): Brazilie - Bolivia Rusland 2009 (2 weken) Abu Dhabi (4 maanden): Abu Dhabi - Dubai Zuid Amerika 2009 (2 weken): Bolivia - Peru Turkmenistan 2009/2010 (3,5 maand) Turkmenistan 2010 (6 weken)